قهوه ساز اتوماتیک

فروشگاه دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرسو

دستگاه های قهوه ساز اتوماتیک اسپرسو با انواع مدل های مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی قابل معرفی به همراه مزیت های رقابتی خواهند بود.
قهوه ساز به عنوان اصلی ترین دستگاه قابل استفاده در کافی شاپ ها می باشد که بسته به اولویت هایی که مدیران کافی شاپ دارند، این امکان وجود دارد که انواع مدل دستگاه های قهوه ساز اسپرسو را با کارایی های مختلف پیشنهاد نمود و در این زمینه قیمت از اصلی ترین فاکتورهای مورد بررسی خواهد بود.
اما کافی شاپ های بزرگ با توجه به حجم مشتریانی که دارند، همواره به کارایی و طول عمر دستگاه قهوه ساز اسپرسو در مقابل قیمت آن توجه می نمایند و از همین رو مدل قهوه سازهای اتوماتیک می تواند در این زمینه یک پیشنهاد ویژه به حساب آید که کارایی های متعددی را نیز به همراه دارد.

قهوه ساز جیمبالی

قهوه اسپرسو ساز جیمبالی مدل La Cimbali M24

جیمبالی از شناخته شده ترین کمپانی های سازنده قهوه سازهای کافی شاپی می باشد که بهترین مدل قهوه سازهای صنعتی را به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک طراحی و ارائه می نماید.
کارایی مدل قهوه ساز La Cimbali M24 می تواند مربوط به داشتن بویلر پنج لیتری آن باشد که با دارا بودن سختی گیر خود، از توانایی لازم برای اتصال مستقیم به شیر آب نیز برخوردار است و از طرفی گارانتی یک ساله ارائه شده برای این قهوه ساز حرفه ای، اطمینان بیشتری را برای خرید آن فراهم می آورد.
از همین رو قهوه ساز معرفی شده برای خرید و نصب کافی شاپی گزینه مناسب و مطمئنی خواهد بود که بدنه تمام استیل آن نیز می تواند طول عمر بیشتری را به همراه آورد و در نتیجه آن نیز بهترین پیشنهاد برای کافی شاپ هایی است که تمایل به انجام یک سرمایه گذاری مطمئن دارند.
منبع: بازار شکلات ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا